onsdag, augusti 05, 2009

trött telemobil mm


Ojojoj... hur trött kan man vara!!! Skulle kunna somna där jag sitter, men det får jag inte nu då Klaragumman är hemma igen! Urs, vad sliten jag är... nu har jag iaf matat hundarna.. skönt! Får se vad som blir av kvällen, kanske en lite roadtripp eller bara lugna gatan!


Får snart min nya mobil =) Kastat refilkortet åt fanders... så trött på att vara utan pengar då man verkligen behöver ring, tänk om man skulle bli ståendes då någe händer. Kommer inte riktigt ihåg vad telen heter men det är iaf en likadan som Magnus har, han ska ioförsig byta ut sin om några veckor så han tyckte ju såklart att jag kunnat ta över hans... men ärligt! Känner att är jag snart 30 år, kan jag stå för egna telefoner och räkningar med den! Är ju dessutom skojigare med en helt ny tele... som bara är miiin ;)

2 kommentarer:

kicki sa...

Ramona vad jag tycker du är duktig. Många saker att göra jag tycker att du köper en telefon själv en som du vill ha. Stor kram till dig barnen

Mona sa...

Ny mobil till Ramona det röstar jag på!!!
Kramiz