onsdag, augusti 05, 2009

........

Hahaha.. vilken man jag har! Nu har han mått så DÅLIGT över att jag ska lägga ut pengar på en ny telefon, hörde av sig nu och ville att jag skulle ta hans.. javisst är han för söt iaf! Varför slänga ut en massa pengar på en likasinnad tele?! Får se då, hur jag gör! antingen så är jag bortskämd av matriella ting eller så har jag börjat närma mig min 30 - års kris och vill visa att jag kan ta hand om mig själv... åååååå.... vad äre för fel på mig?! Aja!

Har varit hos mor och klipt Göran, han blev så nöjd så =) och jag tycker att det blev jättefint, bättre än förra gången jag snaggade honom :) Kom då fram till att mamma ska passa Atlas o Gizmo medans vi är på leos och i Vännäs.... Förresten så har Gizmo åkt dit på kollo igen, me like it för jag vet att han blir alldeles fööööör bortskämd där! Just vad den lilla mannen behöver, jag är alldeles för hård och håller på mina regler ang djur... Är nog ingen riktig djurmänniska, skulle dock aldrig vara dum m dom men dom får absolut inte, ligga i soffan el min säng.... absolut inte tigga mat och absolut inte vara under mitt köksbord, och absolut inte tros sig kliva över rang gällande mina eller andras barn! Avskyr hundar som morrar och skäller på barn...

jaja hittan o dattan om vittan o tjattan!

Ska vi blogga på sjörövarspråk imorrn?! =)

1 kommentar:

Mona sa...

Godmorgon!
Lyssna till vad ditt hjärta,,,då brukar det bli bra.

Ha en väldigt bra dag.
Kramar