torsdag, augusti 27, 2009

Godnatt!

Nu blir det en tidig kväll för fru Ramona, är dööötrööött efter denna dag/kväll.... Var på mvc idag, bebis ligger iaf m huvudet ner på plats för avfärd. Men det kan ju iaf dröja flera flera veckor tills den kommer! Hursomhaver så känns det skönt att deta snart är över. Jag är verkligen slut och trött... min kropp har gjort sitt nu ang barnafödande och kan till hundra säga att det inte blir en till graviditet! Kan ju bero på att jag hunnit med 3 graviditeter från 06-09, klart man kanske blir sliten... man hinner väl kanske inte återhämta sig riktigt efter den ena graviditeten till den andra. Men visst är det mysigt att vara gravid oxå, men med 2 små hinner man lixom inte sitta i badet, sitta i soffan och stryka på kulan... alltid full fart och när man lägger sig blir man knall fall direkt! ;) Aja... har hursomhelst världens finaste barn och varje morgon då jag vaknar ligger flickorna i min säng och väntar på att mamma ska vakna... - mamma ska vi gå ner nu?! Ganska mysigt med fyra små varma fötter som gör allt för att få vara en nära. Det är kärlek, och jag vette sjutton hur Magnus ska få plats i våran säng nu då vi blir en till =) Kan inte säga nej till mina barn, vill dom så får dom såklart sova hos mamma! Ganska tryggt då Magnus jobbar på långvägen.... Vill ha dom nära!

Nu vinkar jag adios amigos! och vi hoppas på en trevlig, varm dag imorrn! Pöss på er nötter!

2 kommentarer:

Andrietta sa...

Mysigt! :) Sov Gott! Kram kram!

Ullis sa...

Sin man måste man alltid ha plats för. Det blir att köpa en större säng! Det är alltid gosigt att ha sina barn i sängen, så länge dom inte puttar ut en eller sparkas vill säga. Trevlig helg. Kram