lördag, augusti 22, 2009

LÖRDAG M 2 KALAS! =)


Har varit i vännäs o firat Jennifer, 19 år. Kan inte fatta hur står hon är. Vuxen är hon oxå. Tittade då hon o Erika red... ett tag sedan jag såg det så det var skoj. Dom är så duktiga.

Sedan kalas i Junkboda för Jesper, god mat som vanligt m trevligt sällskap... dock trötta småflickor så vi begav oss hem efter ett skrikande som heter duga! ;) Barn är barn...

Nu ska jag hoppa i badet, första gången för denna graviditet. Då jag väntade Vilja badade jag varje kväll på Måttgränd i lgh, antar att det är därför hon älskar vatten. Med Klara blev det bara nån gång, och hon hatar att tvätta håret, har tagit nästan 2 år att få henne att sitta i badkaret och inte stå.... Får se då om denna bebbe överhuvudtaget vill bli tvättad?! ;)

Kram o GodNatt! Och till mina syskon, Glen, Dexter o Andrietta... hoppas att ni har trevligt ikväll på konsären i stockholm!!! Kör försiktigt hem! PEACE!

1 kommentar:

Ullis sa...

Det är så underbart att ligga i badet när man är gravid. Jag badade igår också pga att mina ben kändes som betong efter en 6 dagars arbetsvecka. Skön efteråt.
Ha det så gott!