söndag, augusti 02, 2009

Känner mig ensam idag


Ja det gör jag ... våran första bröllopsdag, men mannen min valde att åka och jobba... är jag barnslig el känslig som känner mig satt åt sidan och ensam och framförallt uppgiven?! Kanske är hormonerna.. är lite romantisk av mig och vill känna mig älskad och beundrad av den jag spenderar mitt liv med och en dag som denna bröllopsdag med en massa barnskrik, inget att göra så känner jag mig bara ensam och ledsen... vars tog romantiken vägen, när blev man "bara" en fru eller tan, skata, kärring.... fy o ve.... för denna dag! Inte blev den som jag tänkt mig! Att vara en fru gjorde mig varken, snyggare, sexigare, bättre, gladare eller mer uthållig för livet.... Inte vart det roligare heller för den delen. Nu känner man sig som fröken surtant... Nej idag var ingen bra dag!
Grattis! Du har nu varit gift 1 år! Vilken underbar bröllopsdag ....

2 kommentarer:

Ullis sa...

Fy på din man!!!!!! Bröllopsdagen skall ni hylla även om det är bara en stund under den dagen. Hälsa från mig att han får skämmas!

Pjöller maja sa...

vet hur det känns =)