torsdag, augusti 06, 2009

leos


Ja nu har jag rastat atlas... ska göra oss klar för leos! =) Det kommer flickorna att uppskatta! Synd bara att jag mår så dåligt.. varför kommer mitt illamående nu så sent som i vecka 32?! Nån som vet?! Mår så dåligt då jag vaknar, på gränsen till kräksjuk... undrar om det är bebben som trycker på gallan el någe. Mår iaf inge bra så det blev ett glas proviva... nu ska jag hoppa in i duschen... mamma väntar på atlas och cigaretter som jag ska köpa åt henne innan jag kommer, hon har ingen bil.... tur hon har mig då ;) eller hur det nu var!


På återseende ikvällsan!


hoha enonon bobrora dodagog =) !!!

2 kommentarer:

Andrietta sa...

Ni hade det säkert jättekul på Leos Lekland! Synd att du ska må dåligt men du får se det positiva med det hela. Snart har du ju den lille i din famn.

Sjörövarspråket! Kommer fortfarande ihåg när du lärde mig det. Hihi!

Saknar dig syster! Kraaam!

Ullis sa...

Bäbisen får nog sitt hår just nu. Enligt äldre så mår man illa när bebien får allt sitt hår på huvudet. Det retar och man mår illa.
Kram och trevlig helg!