måndag, augusti 03, 2009

Dagen


Har varit toppen... vi har slappat och vilat efter en helg m smått risiga magar! Först åkte vi och badade... men blev inte så länge eftersom att det blåste, och mamma (jag) tappade humöret och lusten då jag fick bråka med min lilla donna som trotsar mig direkt hennes kära far inte finns på hemmaplan... men hon fick som hon ville tillslut, skippade bananen som jag ville att hon skulle äta upp innan hon skulle få sig en damsugare... men det slutade i att jag kastade bananen, och hon fick gladeligen äta 4-a stycken damsugare medans jag och Vilja fick 1 var =) Komist.... Konsekvent, Nej... Inte denhär gången heller! Men hon strosade runt glad på stranden...
- hej mamma!
-tack mamma!
-varsigooo mamma!
Lilla fröken fräken våran lilla Klarabella!

Sedan åkte vi till mormor, lämnade kidzen där och åkte och handlade i robban.. sprang in på Lord (klädbutik, vero moda) köpte mig ett par svarta leggins och en rost/orange, randig tröja. Magen är stor nu och jag har 8 veckor kvar.. så jag måste införskaffa någe nytt att ha på mig!

Sedan hem... sova, äta, och sedan ut och plocka blåbär samt hallon... sedan gjorde vi en sockerkaka med egenplockade bär. Flickorna skulle ge den till sin far.... Men jag fick 1 bit, har dock klämt i mig 2 till bitar nu då dom la sig! ;)

Nu ska jag duscha och sedan rasta hundarna. Försöka kojsa oxå.... är dötrött.

Ni må hane så bra!

1 kommentar:

Ullis sa...

Trotsig Sahlénare!!! Har du hört det förr? du gör det bra. Kram till dig