onsdag, augusti 05, 2009

dagen onsdag!

Har haft syster erika o sanna här en natt.. det var trevligt! nu tog dom med sig lillskruttan vilja... får se hur det går för mamma att vara utan henne!!! då jag hämtar hem henne imorrn ska vi passa på att fara på leos =) uppskattat av vilja o klara. klarabella är i bagarstugan m sin faster och lär sig baka riktigt bröd... hennes pappa uppskattar nog det ;) vad bra jag har det... nu ska jag hänga tvätt, rengöra mina skitiga golv. varit vaken sedan 4,30... blir en tidig kväll... ni månne ha det bra idag i denna härliga värme! träffade förresten vincent igår.. värsta charmknutten, så go och glad ;) tyckte dock synd om min svägerska angelica.. vi kom oinbjudna och dom var omedveten om det... hon hade inte städat, eller dom! jag vet hur man känner då.. så förlåt men det gör inget!!! vi systrar sahlén, bryr oss verkligen INTE!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjohej
Passa på att hälsa Erica vid tillfälle.
Så länge sedan man sågs att man skulle nog inte känna igen henne.

SHIT
Bara två månader kvar till ankomst för nummer 3?!?
Hjälp vad tiden går. Jag hinner inte med.
Varje gång som massor av tid har passerat, typ som nu, så tänker jag:
"Varför har jag inte kört vv eller pulver eller bara typ joggat..."

Nåja.
Skulle man bli strandsatt i alperna eller nåt, så har jag att leva på ;)

Ha det gott :)
//
Margitha

Angelica sa...

haha, kändes lite pinsamt faktiskt men man får väl skylla sig själv.. ;) tur att ni inte är allt för brydda då, tur för mig.. ;) Kram!