fredag, augusti 14, 2009

plocka blåbär


Skulle väl ha kladdat in några rader då jag klev upp... vaknade kl fyra men behagade mig att bege mig ner kl halvfem! Herregud, varför kan man inte sova?! Men känner att jag iaf är på rätt humör.. ska ju på bröllop imorn så =) får träffa både Kajsa o Marielle! Blir superkul.... Ikväll ska vi grilla, bara jag, Magnus samt sessorna. Ska förbereda redan nu... tror faktist att jag ska ut och plocka lite blåbär oxå... så kan jag göra en blåbärspaj. Ska leta reda på ett smarrigt recept bara. Får inte vara en "torr" kaka....


Hoppas att jag inte stöter på björnen bara, då bajsar jag i byxan!!! Men men.. dax att ta tjuren vid hornen då man bor som man gör. Hör ni nån sjunga och skratta för sig själv i skogen så är det bara jag, ska försöka hålla björnen på avstånd!


Tjooohej... ha en toppendag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaaaa..... Ut i skogen och tjoa med dig!!! spana efter lite kantareller när du ändå är ute ;P

/Joanna

Ullis sa...

Gott med blåbärspaj! Mums.

crickaan sa...

Åh vad roligt att gå på bröllop,