måndag, augusti 03, 2009

Stranden


Ja faster Mona, kanske skulle behövas.... lära sig lite romantik. En i min närhet brukar säga att kärleken måste underhållas för att överleva... då är ju en bröllopsdag en bra dag att underhålla den kan man tycka!!! Men men... så vart ju inte fallet detta år. Men som jag brukar skriva är ju livet tillsammans med en som jobbar hemmifrån mycket, inte som andras liv. Tror att det är lite tuffare att försöka få allt att fungera, och hinna med allt... lite stressigare och lite mer ensamt! Men det ska nog bli bra i vilket fall.... det är väl bara att hålla ut. Hormonerna spökar mycket nu oxå med bebbe i magen. Blir lättare upprörd.


Idag blir det stranden m flickorna, vi ska ta Sikeå, eftersom att jag inte har Magnus hemma, och jag är ensam och känner inte till Bygdeås badplatser så bra. Men Sikeå duger ju helt klart... Ska stanna och köpa med oss någe gofika =)


Ringer inte ang min knöl, konstigt, den är mindre idag, kanske bara en fettknöl då. Aja väntar i vilketfall till imorrn då vi kanske har en hemmatelefon.


På Tisdag el Onsdag kommer min syster Erika och Sanna hit.. dom ska sova över ;) Det blir kul! Riktigt kul... då blir det stranden, god mat och en massa prat och säkerligen en tur till mamma, och alla syskon rutom i kommunen!


Har lovat att jag ska klippa Göran i veckan, kan ju passa bra då flickorna ska baka med faster i bagarstugan, beroende på vilken tid det blir.. Göran jobbar. Allt blir bra som jag ofta skriver...


Ha en toppendag alla i denna underbara värme! Nu packar vi, tar på oss badkläder och säger vink vink!

Inga kommentarer: