lördag, augusti 08, 2009

Möhippan får mvg!


Har haft en trevlig möhippa för en av mina närmaste vänner :) Kajsa. Kidnappade henne m en cider... fångarna på fortet, fick köpa kläder på myrorna, förparty samt middag hos värdinnan (en trvlig sådan) sedan logen i täfteå m styrdans, träffade den gamla vakten från blåtiden! =) han hade ett gott flin på fejset då han fick se det gamlla tjejgänget ;) tänkte nog tillbaka en hel del!!! Synd att inte Krille o Jennifer jobbade.... Insåg dock att vi var för unga då en gubbe inte tyckte att vi hörde hemma där... då begav sig dom toppsnygga brullorna ut i svängen i Umeå och jag for hem med mina nyinköpta blåa pums från myrorna, tyckte inte att det passade en gravid kvinna men brudarna övertalade mig att sluta gömma mig bakom bilen och komma fram ;) haha... en toppenkväll och tack kajsa för att du är så go o glad! Love Ya All!

1 kommentar:

Ullis sa...

Du har en händelserik sommar med mycket roligt. Sköt om dig och familjen.