torsdag, augusti 13, 2009

du är min man, och jag vet du gör så gott du kan!


Slänger in några rader nu innan det blir bingen... blir inte mycket till att blogga, men det torde bli mer nu då hösten närmar sig i stormfart! - och lika glad var jag för det..... gillar inte värme + att vara med barn! Ingen lycka med vätska och att vara svullen! Men men, inte länge kvar nu, just gått in i vecka 33. Bara 7 veckor kvar... tralalala!

På Lördag är det dax för bröllop, det blir spännande att få se brudparet på deras stora dag! Kajsa kommer att vara såååå fin! Alltid lika underbart att få se en ny brudklänning pryda en prinsessa på hennes alldeles egna stora spännande, underbara dag!

Hittade tillslut min klänning.. blev en skinnbolero till den... och svarta nya pums m lägre klack som kommer att passa till jeans och nästa vår/sommars vardagsutstyrsel. Måste ju vara ekonomisk =) eller hur det nu var.. pengarna är likamed slut, blir att norpa slantar ur makens börs som vanligt! Så blir det oftast i slutet av månaden, men är man gift så norpar man väl inte?! Eller? Visst delar man då... (fick lite bättre samvete nu) aja! Har en duktig man ska ni veta.... idag har han hjälpt mig att sortera och rensat ut i hela huset! Inte illa... måste säga att han varit kalasduktig och vi har haft en trevlig storstädardag tillsammans, han har tillockmed tagit bakom kyl o frys... det var la gött! Snällt.. nu är bröllopsdagen kompenserat och den floppen har gått mig förbi! Tog 2 veckor att smälta... men vad vore världen i sin glans om inte min kära lilla Magnus fanns?!

Nu ska ni sova så gott och jag styr skutan till kojan!

Ha en toppennatt/dag!

2 kommentarer:

Ullis sa...

Man får se de små kärleksgesterna både här och där. Som ex vara två att städa sitt gemesamma hem.
Ha ett trevligt bröllop!

Ullis sa...

Får man se en gullig gravidfoto på dig i klänningen till på lördag! Snälla!