söndag, november 30, 2008

Första advent.

Japp nu sitter jag på jobbet... hoppas att jag får sluta lite tidigare, ska ju fira första advent m magnus och flickorna.. kanske stöter på en tomte! =) Middagen med Anna, Anders och lilla Ida igår blev superlyckad... maten blev väldans omtyckt! Tack bror och Angelica för ett underbart recept ;) Kojsade vid elva, jag och Magnus pratade på över en timma i sängen, pratade om en massa saker.. barnen, livet, lastbilen och tiderna från förr... är träffade magnus oktober 97 så nu är det ett tag sedan, finns mycket att prata om och vårat uppehåll mellan 01- 03 gör det faktist i ärlighetens namn bara mer spännande... då har vi många egna minnen att tala om.. både trevliga och mindre trevliga! Härligt iaf att få prata av sig med sin kära...

Ikväll ska jag och flickorna börja med julbaket. Lussebullar och pepparkakor har vi gjort så ikväll blir det knäck! Mumma... både med nötter och utan.

Ha en bra dag för det ska jag ha!

1 kommentar:

Andrietta sa...

Oj, vad alla bakar och pysslar! Är det bara jag som låter bli? ;)

Sa ju att du skulle lyckas med maten. Det gör du alltid!

Kram på dig!