torsdag, november 06, 2008

herregud...

har det redan gått en månad sedan man hade "sura bittra arga ledsamma" veckan.... sjukt vad tiden går fort och inte fasen vart man på tjocken denna gång heller ;) ps.... lugn bara lugn kära fastrar, jag skojar ;) blir inga fler... inte på många år iaf! dock har jag någe bra att förtälja, cellprovet var ok! hade inte väntat mig någe annat heller men man blir ju som lite nervös varje gång man ska till att vänta ett provsvar.

jag = glad! håller på att sälja ut nästan alla plagg, eftersom att det nästan är på gränsen förstora... JIIIIIIPPPPPIIIII, änteligen har vikten börjat gå ner... står stadigt, skönt att slippa pendla upp och ner. vill ner drygt 3 kg till sedan tror jag att jag är rätt så nöjd. har dessutom hållit mig ifrån gotta på vardagarna, därför blev jag så chockad nu då M....en kom, brukar trycka en massa gotta dagarna innan men jag har ärligt inte varit sugen.

hmmmm.... vet inte vad jag ska skriva! skoj att ullis o kicki kommit hit till oss nu =) väntar på dig reggan!!!! ;)

natt natt! ps// hehe, mona.... tycker detsamma som du ang farmora min, såg det igår på kortet ;) ds//

2 kommentarer:

Ullis sa...

Roligt med vikten, det andra får man leva med till menopausen dyker upp, och då kanske du vill ha kvar den, vem vet!
Sovgott vännen!:)

Fionas Krypin sa...

Oj, jag som tyckte ni var nog smala när ni gifte er du och Magnus. Här rasar vikten också, har gått ner 15 kg..men det går i sakta mak må jag säga..