tisdag, november 18, 2008

sjukstugan!


Phuuuu.... då var vi sjuka igen!!!! Jag, Vilja och Klara.... hög feber och krupp!!! och inte minst ögoninflammation. NICE!!! NOTT!!!! men det går ju över men stackars små flickebarn som ska måsta vara så sjuka =( Inte skoj, men dom är så otroligt duktiga på att ta suppar och hostmedicinen. Tur det....


Ska lägga ner tradera nu för ett tag!! Så trött på att skicka paket hit och dit och inte minst att mejla tiotal om dagen, och hålla koll på isättningar! Nej, nu har jag fyllt upp flickornas julklappskassa ;) Så nu väntar jag till efter jul igen.... På tal om jul, firandet står hos oss. Få se vem som kommer... iaf andrietta och fred, mamma, glenn, raoul och dexter =) Det blirla trevligt! Tror att jag jobbar min födelsedag men det kvittar, känner inget större behov av födelsedagskalas... inget som jag förden delen tyckt om att ha heller så!


Sov gott alla!

3 kommentarer:

Reggan sa...

Hej! Stackars flickorna!!! Pussa upp dem från moster! Traddan...jag förstår dig! Kram och Puss!

Mona sa...

Fy vad tråkigt :-( ge sötnosarna glass i mängder...Hoppas ni får en bra dag iallafall...Kramar

Reggan sa...

Jag har skickat efter kläderna från Lindex, -såklart! Kram!