lördag, november 22, 2008

Grattis Vera, Markus och Isak till den fina, söta, underbara lillasystern =) Inte för intet att man blir sugen på att snusa bebis ;) Faktist avis men har tankarna i bestyr och ska själfallet inte skaffa nr 3 =) Men dom är ju så sjukt söta att titta på.... man glömmer så fort allt det jobbiga med en bebbe, ioförsig har jag ju aldrig ammat så jag har ju haft turen att kunna överlåta matningen till Magnus, dessutom inga vakna nätter... tror jag beror på ersättningen. Men men... Klara har börjat kissa på pottan så nu är vi på god väg att slippa blöjor... ganska skönt!
Ska jobba imorn och sessorna ska komma på mitt jobb 2 timmar, eftersom att Magnus åker och jobbar. Blir spännande att se hur det går... men det ska nog gå bra! Ser ut som om det blir dagis och jobb på Måndag för flickorna har repat sig otroligt bra i eftermiddag och ikväll... bara lite snor nu och minemalt med hosta, då torde jag kunna släppa dom på dagis. Jobbar bara 7,30-12,30 så det är ju inte så många timmar. Ska se om jag hinner med några julklappar till flickorna =) Det jag ska ge i klädesväg iaf!
Nu säger jag godnatt! Måste sova! Så skönt att slippa hostan inatt.... det är lugnt uppe!
Förresten, är åter tillbaka på traddan med en massa att sälja...
*GODNATT*

4 kommentarer:

Andrietta sa...

Skönt att de börjar bli piggare! Och bra att du får jobba! :)

Kraaaam!

Mona sa...

Godmorgon! Jag tycker du är duktig som sköter nästan hela familjen och hushåll själv medans Magnus är borta och jobbar,, och nu när du ska jobba också inne i Umeå! förstår att du vill ut från hemet en stund...Du får det lite stressigt men det blir bättre sedan när gullungarna blir större... Ha en bra söndag....

Anonym sa...

Självklart så är du välkommen att hälsa på =) Hör bara av dig vilken av dagarna det blir...

Reggan sa...

Hej! Skönt att dem är bättre flickorna! Nu kliar det i fingrarna...måste ta mig en tur på traddan tror jag! Kram och Puss!!!