söndag, november 02, 2008

Jaaa.. min lillasyster jobbar på Lindex =)

efter
före

efter


före



efter




före





efter






före
















Tja... ååå, vad slö jag har varit! Men men... snart så! Får desto mer att skriva om ;) Tack syster, fastrar för alla inlägg!!!! Tyck om er och alla ni andra! Bilden är på min Gizmo, ganska söt va.. en sötnöt! =) Förresten, lillasyster tvingade mig att ta om bilder till tradera, tyckte inte att jag kombinerat kläderna bra och hon tyckte dessutom att jag har äckliga fötter... vem var det nu hon sa mina fötter var lik? Jo han i sagan om ringen, den slemmiga saken som följer efter ringbäraren! Här har ni några före och efter bilder! HAHAHA.. ALLTSÅ, JAG KAN INTE SLUTA SKRATTA NU DÅ DET BLEV SÅ UPPENBART DÅ JAG SER FÖRE OCH EFTER BILDERNA, VAD TÄNKTE JAG MED OCH VARFÖR SA INTE MAGNUS NÅGOT, SER JU VERKLIGEN VERKLIGEN FÖRSATAN HELT JÄKLAR FÖRJÄVLIGT UT!!!! ÅÅÅ... GUUUD, INTE LÅNGT TILL TÅRARNA KAN JAG LOVA! HAHAHA... SKÄMMES RAMONA!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha ja efter va ju bättre!!

Fionas Krypin sa...

Efter-bilderna blev mycket bättre, jag väntar fortfarande på den stajlade Ramsan, fler bilder på din frisyr alltså. Kram/Stina

Anonym sa...

Tur att man har ärliga syskon. Hoppas försäljningen går bättre nu.
Kram Lill faster