måndag, december 01, 2008


Pysslar och donar här hemma... flickorna är ute m magnus, dom såkallade bultarna till passaten, som alla skylt på mig att jag skulle ha slurvat bort... DOM ÄR ÅTERFUNNEN!!!!!!!!!! LÅG DÄR DOM ALLTID LIGGER BAK I BILEN!!!!!!!! VARAV DETA GARV.. HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! MAGNUS ÄR BLIND.... OCH RÄTT ÅT ER ALLA SOM SKRATTAT OCH TYCKT ATT HUR FAN LYCKAS MAN SLARVA BORT DÄCKBULTAR =) det var inte jag som jag sa och som alltid... magnus är blind och har ingen förmåga att hålla reda på saker. 1-0 till mig! sa till magnus att detta krävde ett förlåt för alla sura miner över att han inte fått sätta på vinterdäck på bilen, och det har gjort att vi bara haft en bil.... ett förlåt och en fin julklapp tycker jag gott att jag kan få va! =) aja... *hapy me* nu får jag snart köra den blåa faran igen... melike that car! hehe...

1 kommentar:

Mona sa...

Typiskt för den rasen dom hittar aldrig något! Kör inte för fort blåa faran här har du en faster som har svårt att hitta bromsen...
Kramar till dig/faster