torsdag, november 13, 2008

Bilder jag Gillar!

Kolla in nyårsmaten jag o lillasyster gjort =)
Fred öppnar skumpan! Vaken m tuppen! och myspys...Jag m lillasyster i sthlJag, mamma, andri, och en av mina bröder Lillasyster och jag Nyår 07
Cosmopolitan! =) Skål!!!





Min snygga man Magnus håller mig tryggt i sitt knä. Gosvägerska och jag på en runda m andra svägerskan AngelickaAndri



Syskon och svägerskor, min bror RaoulJag m Hilja o KennethSupersnygga lillasyster Andrietta en vanlig arbetsdag!

3 kommentarer:

Mona sa...

Snygg din sida blev med bilen,,passar dig! Det är så roligt att se på bilder mer sånt...kramar

Johanna sa...

Vad kul med bilder! Jag måste komma ihåg att ta mer kort.. Jag har oftast med mig kameran, men glömmer knäppa kort bara.. :P

Ullis sa...

Läckra, coola, festliga och fina bilder du satt ut. Jag blir så glad när man få se bilder från er, man känner sig närmare er då. Kram lillfaster:)