onsdag, november 26, 2008

klockan tickar!!!


måste verkligen isäng nu.. men jag måste skriva en rad först! =) idag har vi haft en supertrevlig dag tesammans innan magnus åkte och jobbade... klev upp efter nio, åt frukost och myste m flickorna som förden delen blivit så sjukt skojiga att prata med, sedan har vi bytt däck på chevan, så nu tar jag mig lätt fram på vintervägarna ;) . samtidigt som magnus gjorde det fick atlas min schäfer dra flickorna på bobben, snacka om bra träning för vårat monster... gizmo sprang vid sidan av =)

- vilja säger... jag tycker om du! mamma du är så fiiiin..... jag är så glad =)
- klara, illllll aajjjsssa, itttta ottan! =) och neeeejjjj!

sjukt söta barn har jag och världens finaste man som verkligen är fin. sjukt, då vi har det bra har vi det såååå otroligt jäkla bra! men är det dåligt så har vi det så sjukt jäkla rörigt! men just nu är allt så bra och jag kliver lätt upp då jag vaknar och har värsta leendet på läpparna, kan man annat då viljagumman står vid kaffebryggaren och säger.... -mamma, jag koka kaffe åt dig! =) mmm... fina barn, fin man och en jäkla fin familj... älskar er alla!!!!

natt natt!

2 kommentarer:

Sjoestroem sa...

du har så söta barn du :) och jag har söta kusiner ;)

jo det går jätte bra i skolan :) allt bara flyter på som om det inte alls var märkvärdigt, men ändå ganska mycket att göra. Men antar att det är så när man går sista året.

Ha det fint
kram :)

Ullis sa...

Du har tur du vänen med en sådan fin familj.