fredag, november 07, 2008

hittan om dittan...

Snart drar jag iväg på jobbet... viljagumman ska på disco ikväll, packade med sig en egenvald klänning, blev en röd/vit rutig sådan =) hon skulle äta glass, dansa och pussa pojkar! mammatackter säger magnus! aja, det ska börjas itid! klarabeda ska ha en egenkväll med pappa, men gissar att dom hamnar hos svärmor nu då jag jobbar, magnus har tendens att rymma från hemmet direkt jag går en meter från huset! en sådan kille som inte riktigt klarar sig själv... på gott och ont! =)

en sak till! jag har världens finaste familj och släkt... har verkligen 3 underbara fastrar! kicki, ullis och mona.... verkligen superfina människor. det tycker jag! och det är såååå kul att alla 3 bloggar som jag och andrietta, får verkligen utbyte av varandras bloggar och man känner verkligen hur man är med i allas vardag, med ullis hos tandläkaren och bland hennes fina ljung. men faster mona mitt uppe i flytten och röran. med faster kikcki som sitter och myser och surrar med farmor och bosse.... TACK FÖR ATT NI FINNS!

puss puss!

3 kommentarer:

Ullis sa...

Tycker själv att det är så kul att få läsa om erat liv , känner att vi är närmare varandra då. Ha det så bra på jobbet, skall själv dit till 14.00. Skall skura först i lgh. Förresten när åker du med Magnus till S-vall. Ser fram imot ett sådant besök. Kram Vännen

Mona sa...

Håller med föregående talare men det är så många fler vi borde över tala tänker närmast på Reggan och Lotta det skulle vara så himla roligt om dom också var här...Ha en bra fredag

Andrietta sa...

Så fint skrivet av dig! Jag håller med! Ha en bra dag på jobbet! Kram kram!