måndag, november 10, 2008

Måndag

Har jobbat hela helgen så jag har inte haft tid till att blogga... ska jobba nu på onsdag igen =) trevligt trevligt, ett dagpass... det är skönt! Mina 11,5 timmarspass må jag säga är lite dryga, beroende med vem man jobbar! På Torsdag får jag veta om jag får fast på 50% inte illa... Jag hoppas, hoppas verkligen att jag får den raden. Skulle vara så skönt att veta vad man ska göra ett tag framöver, vill jag ha lite mera tid så finns det extra turer så det räcker och blir över. Trivs så otroligt bra ihop med mina arbetskompisar och extrapersonalen på kapellvägen, ett sjukt trevligt ställe att vara på. Nog om det... åter till soffan med Vilja. Klara sover! Trött som bara den efter en dag hos dagmamman... inatt kommer Magnus.. då ska vi mysa! *flört och vink*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna!!

Andrietta sa...

Vad kul! Jag hå¨ller oxå tummarna!

Puss å kram!

Reggan sa...

Hej! nu har jag en blogg! Kram!!!

Reggan sa...

Känns så skoj! Nu ska här skrivas! måste bara lära mig bloggvärlden ett tag...känner mig som ufo!

Mona sa...

Hoppas hoppas,jag håller också tummarna....kram

Anonym sa...

Ang Ballongerna, vi funderar på ha nyårsparty på bygdegården, därav sms:et :)