fredag, november 21, 2008

*glada dagar*


fruktat vad bra jag mår... känner att livet leker! saken är den att det blir vad man gör det till! har pratat m 2 systrar på msn ikväll och dom får en att må bra! fast jag har ju mått bättre nu ett tag, har haft svackor det senaste året... ibland glad, och ibland väldigt arg! har funderat många många gånger vad det kan bero på men tror att jag kommit fram till vad det berodde på... jag var helt enkelt inte den tjej jag en gång var, jag höll på att kvävas! försöker att hitta mig själv igen och är på god väg.. sorterat och rensat och kastat bort det jag inte vill ha... har oxå fått ta mig själv ikragen och inte längre omedvetet försöka kväva mina nära och kära, det jag håller näsmast om hjärtat!
som vi sa ikväll... älska mig för den jag är och inte för den jag borde vara för jag är den jag är och den kommer jag alltid att vara!
var inte bitter och arg för att nån är som den är, låt den vara som den är!
jag har tendens att kräva saker av mina kära... typ... men jag tycker att du ska göra såhär, jag vill att du ska göra såhär, du ska göra såhär! blir det inte som jag vill... ja då! blir jag frustrerad, känner att jag tappar greppet och blir rentutav en djävul!!!! har dessutom svårt att kontrolera mina känslor, antinger är jag på, eller lika fort svänger jag till av! ok, ingen som fattar! helt enkelt... jag kan inte bestämma över andra, och jobbar faktist väldans mycket på det nu! då menar jag mina närmaste, dom jag ids bry mig om...
*night god friends*

natt natt!

Inga kommentarer: