måndag, november 24, 2008

buuuuu


nu sover flickorna så sött.... inte nog med att vilja ska måsta dras med magsjuka, då blev det näsblod nu ikväll.. herregud, hur sjuk ska det stackars flickebarnet behöva vara?! nån måtta får det lov att vara!!!! jag känner mig faktist pigg i magen, bara huvudet som värker men det fixar jag lätt med en runda på min monstermaskin, crosstrainern och ett hantelpass.... om jag bott närmare stan så hade jag tränat på en träningshall.... men nu är det inte lönt! tar förmycket tid att åka hit eller dit! aja... återkommer med ett godnatt inlägg!


*flin på er*

5 kommentarer:

Ullis sa...

Viken "gullig" maskin du har, den är bra har jag hört. Stakars barn som har det så jobbigt med mage och näsa. PÅ med vitaminer bara. Fins barnvitaminer på affären. Alina har fått ätit varje dag sedan hon var ganska liten, blev ofta förkyld. Kram på dig, hoppas du inte blåser bort i skogen, hi hi.:)

Andrietta sa...

Skönt att flickorna och du är bättre iaf. Känns som ni alltid är sjuka nu! :(

Jag är avis på din maskin. I framtiden ska jag oxå investera i en sådan.

Nu ska jag slagga, men vi hörs ju imorgon igen. :)

Sov gott! Kram kram!

Johanna sa...

Inte kul att vara sjuk.. Hoppas ni mår bättre idag allihopa!

Elin sa...

Hej Ramona! Vilken fin blogg du har =) Kul att läsa... trist att barnen är sjuka, inge skoj! själv har jag varit riktigt dyngförkyld också, man blir så trött och less. Vad anis jag blir på din cross-trainer, vore kul att ha! kanske man skulle använda nångång framför tv:n. haha! Hade gott och krya på er! kram

kicki sa...

Hej Ramona du är så snygg på kortet med bilen på första sidan . du undrade var jag jobbade det är på berghem där mona ocså jobbade och regina hela släkten . Hoppas barnen och ni får vara friska i jul nu. många stora kramar till er krya på er.