onsdag, november 12, 2008

bada

nu ska jag faktist slänga mig i badet, har svinigt ont i ryggen.... knölar hela vänstrasidan =( som gör att om jag trycker på knutarna flödar det upp över skallen, vilket förklarar min underliga huvudvärk som bara kommer stundtals och liksom ilar till så pass att jag måste blunda!!!

jobbade idag, upp kl halvfem... göra mig klar, väcka flickorna kl halvsex och iväg till dagmamman kl sex. vaknade dock inatt... kom på, vem ska rasta hundarna, herregud kan ju inte ha dom ensamma hemma utan att få kissa från kl sex till halvfyra, tror att älskling löste saken?! dom var iaf rastade... men det finns dock ett "men" kan inte ta på mig att jiobba dagpass, förns jag är säker på att nån kan ta hand om hundarna! detta tänkte jag inte på då jag skaffade mina hundar och bums skulle ha dom... jag var mammaledig då, hade all tid i världen, nu då man slussas ut i arbetet blir det betydligt större sak av allt man dratt på sig! men , det finns ett till men... skulle inte byta bort mina hundar bara för att kunna jobba, dom är en del i familjen och hör hemma hos oss "familjen adams" atlas är skogstokig och yr som bara den... typ störst går först, ser inget, hör inget och bus och energi hela dagarna! gizmo, ja... likadan fast betydligt mindre och lättare att få på plats. erkänner att många gånger funderar jag på .... "vad tänkte jag på" varför tänker jag aldrig längre... jag vill, jag vill, jag ska, jag ska.... det är ramsan i ett nötskal ;) me like.... nu bubblar jag vidare!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

''bara för att kunna jobba''det är dom som har det bra ;) hur är det annars då?