tisdag, november 04, 2008

VAD TYCKER NI OM MINA SKOR?

Till Ramsan =) Me like!!!
Till Mor!

Bara såååå... supernöjd med mina nya skor, eller inte nya men 2 par jag ropat hem på tradera och det bara för 140 kr, ett par till mig och kanske ett par till mamma ;) Vet dock inte om jag vill ha dom själv... Dom bruna är mina och dom är så helt rätt passande mig! Exakt min stil... lite "bohemisk" som Magnus sa i helgen!!!! Hehe... hur ser du ut?! =) Du hör mer och mer hemma till fjäls! Haha. Man kan vara stilfull eller cool med rätt typ av avslappnande kläder oxå, jag är ingen "töööööt" tjej. Aja, här kommer bilder i vartfall....

4 kommentarer:

Mona sa...

Roger Pontare skor :-) Skojar bara tycker dom var snygga och passar till Ramsan även de svarta var snygga,,Lotta blir nog glad.
Kram kram

Anonym sa...

Snygga stövlar dom bruna,jag har liknande.
Kram Lill faster

Mona sa...

P.S Eveline tycker att dom bruna är häftiga....

Andrietta sa...

De var coola! Kan tänka mig att de är snyggare "på riktigt". ;)

Ge de svarta till mamma. De var mer en tantsko. Hon blir nog glad.

Kom ut på msn nu!

Kram!