måndag, april 27, 2009

Trött på detta....

Vilken flunsa att dras med... nu får huvudvärken ta och ge med sig, migränliknande!!! döööjobbigt! Hade gått får sig om man inte varit gravid och kunnat ta någe annat förrutom alvedon... men bara alvedon man får ta nu under graviditeten, och det hjälper ju inte så mycket mot migrän. Mamma berättade att hon hade migrän då hon var yngre och att det oftast sitter på ena sidan av skallen, Ullis? hur funkar det... vad göra om man lider av stående huvudvärk? Lillasyster har samma problem som jag och det har vi haft länge. Lite kommer oxå från nacken, eftersom att jag har stående inflammation i rygg och nackmuskler.. så då jag blir sjuk blir värken värre och musklerna mer inflamerade (tyvärr) Kan ju iaf trösta mig med att Magnus som aldrig är sjuk oxå har samma flunsa och Marielle som aldrig klagar hörde av sig förra veckan och klagade på skallebang och yrhet... Sedan åkte man på det själv.. Aja, nog om problem o sjukdommar..... (vilket förföljer mig)

Nu ska jag göra flickorna klar för dagmamman och sedan hämta mor min och sedan åka på jobbet, tänkte faktist vara hemma men har inte råd att förlora 700 kr för ett fjuttigt 6 timmarspass.

Hane gött alla! Tack Magnus för igår =) *love*

2 kommentarer:

Ullis sa...

Tränar ni ryggen och magmusklerna? annars är det ett måste. Svårt just nu med mage, men sedan. Sedan är det så att har man migrän som ej är relaterat till nacke och rygg. Borde man ta kontakt med en riktig homeopat. Pappa botade min mor när hon var ung med homepati och dess mediciner. Skall se vad jag kan hitta mer om migrän och återkommer. Kra på er. Kram

Ullis sa...

Krya på er skall det stå i slutet an kommentaren.