torsdag, april 16, 2009

Johanna K H

Heeej!

Vad kul att du läser och skriver en rad på min blogg, skaffa en du oxå vettja! ;) Joda.. jag tänkte faktist på er ang då ni gjorde ul på Wilmis! Men fyra veckor, ok om det hade varit en vecka. Men men.. inget att göra åt i vartfall.. huvudsaken att den lilla är frisk o kry! Kram på dig Johanna (saknar dig)

Till vardagen då?! Igår lassa m Vilja, 41 graders feber... tror hon har en släng av öroninfektion men eftersom att hon är 3 år så vill dom att det ska få provas för kroppen att läka ut den infektionen. Jag är ju motståndare till antibiotika (eftersom att mamma o pappa inte gett oss 7 barn en gång och vi är friska som nötkärnor) Peppar peppar ta i trä.....!!! Bra att antibiotika finns men endast i nödfall. Så vi får se om det blir bättre under helgen! Phu... kalas med sjuka barn. Men det ska iaf bli trevligt =) Har bakat lite... Köpt paket till Älsklingen min osv osv. Så det ska bli trevligt iaf! ;) Idag ska flickorna måla ett födelsedagskort till sin kära far, varför köpa ett då man har 2 flickor som ärvt sina föräldrars underbara estetiska sidor...

Vad ska alla göra på valborg? Jag har bjudit hit en kompis till Magnus och hans trevliga flickvän.. så för oss blir det grillat, och en härlig kväll vid byns majbrasa med korvgrillning för barnen, fika och fiskedam. Kan inte bli så mycket bättre! Anar att det kommer att slinka ner en eller två, tre snappsar under kvällen hos Magnus och hans vän... men vad gör det då vissa faktist kan dricka utan att vettet går ut! =) Flört o Vink Alla!

Inga kommentarer: