fredag, april 03, 2009

Fredag

Godagens alla glada... pigga och raska? Vi klev inte upp förns kl nio. Då pappa Magnus är borta passar flickorna på att sova ;) Dom har lärt sig av mamma!

Idag blir det in till Umeå och införskaffa lite saker, skulle ha haft tag på en klänning oxå. Det är jue 90-års kalas imorn =) Blir trevligt... jag lyckades ju få semester. Jobbar på Söndag men får se om jag måste vara hemma med Vilja nu då hon är lite sjuk. Ska iaf jobba ikväll.

Har inte tid att sitta här längre, måste göra mig färdig för stadsturen.... Blir la trevligt.
Tack alla för kommentarerna....

*förstår inte?!* en tankeställare!!!

Kram. (v 18 nu) Andrietta, det blir inga magbilder på bloggen då jag tycker att det är för privat och min mage angår inga som bara snokar! Men du kan få en på mms....

3 kommentarer:

Maggan sa...

Tjohej
Fy vad trist att det tagit tid att få hjälp med lillan.
Hoppas att det blir bättre nu.

Håller med föregående talare om att ni var fina på bild :)

Tjing

Andrietta sa...

Vacker vacker vacker....galet vackert!

Jag nöjer mig såklart med en bild på magen på mobilen. Jag vill bara få ett bildbevis på att du har något i magen. Nu väntar jag på mms. :)

Kraaaaam!

Ullis sa...

Vilken romantisk bild som säger så mycket mer än en blivande kyss!
Hoppas du fick tag i en klänning och att din arbetskväll var bra.
Förstår att det är gmmelmormor som fyller 90 år. Hon som hade ett sådant fint tal till er på bröllopet Hoppas Vilja klarar sig från sjukdom. Hälsa och gratta 90-åringen så mycket från mig.
trevlig helg! Kram