torsdag, april 16, 2009

tröööööööt...


Oj... lite trött efter denna dag m febertoppar, bak, städ och barntårar... småflickorna är inte friska :/ och man räcker inte till för 2 då man är ensam hemma och har en massa måsten! Nej.. sjuka barn vill vi inte ha!!! Det klarar vi oss utan... dom är sjuka, griniga, klänger och sliter i mamma. Mamma är trött, slut och matt! och det svider i hjärtat och magen då man vet att dom har ont.. men inget kan man göra! En stoooor bamse 3-års kris oxå på intåg!!! Oj det är bara att kriga på och visa att man är konsekvent och står fast vid sina beslut... typ ang tutten, och bli buren, tandhygienen.. ja osv även här! och alla vet ju att jag har så svår att säga nej eller att bråka med mina flickor... JAG HATAR ATT VARA KONSEKVENT! ett rent h-vete att inte göra som just dom vill... URS!


Nu ska jag hänga tvätten... OCH SOVA!!! znark znark znark.....

2 kommentarer:

Ullis sa...

Vilken underbar dag du har, NOT!
Det är bara att välja sina krig. Och att vara konsikvent. det vinner du på i längden, men som sagt välj krigen. lycka till! Det här klarar du. Kram

Johanna sa...

Hoppas de mår bättre idag, lät inte alls kul det där..

Hoppas också Vilja hade en bra födelsedag! Såg bilden i tidningen så jag måste ju gratta på nåt sätt. :) Kram kram!