torsdag, april 09, 2009

Glad Påsk!


Glad påsk på eder alla... tänka sig vad tiden går fort. Helt sjukt att jag snart gått halva tiden på denna graviditet! Skulle det alltid vara såhär simpelt m att vara gravid så skulle man ju lätt kunna ha en massa barn ;) Men mannen min är nog kanske nöjd med 3! Haha... Som lillasyster sa, Fred satt och log då dom såg "familjen annorlunda" Syster frågade vad det var som var så skoj... Det där är ju Magnus och Ramona om några år!!! Haha... nja sa jag, vi nöjer oss nog med 3.


Nu är det påsk helg och den ska firas i det lilla lugna, magnus jobbar fortfarande men vi ska möta upp han i Umeå... jag hittar inte mina påskfjädrar och måste köpa nya. Måste ju pynta.. måla ägg ska vi oxå göra idag, måste städa lite först, iaf ta golven. Sedan får vi se om det blir att bjuda nån på middag under helgen. Kanske bada.... Sedan på Tisdag är det dax för ultraljudet, och jag längtar sååååå mycket! =) Ska bli lika underbart som med dom andra att få se den lilla! Jag ska försöka gissa mig fram till könet, magnus vill inte veta så jag får se om jag kan se själv. Såg jue sist att Klara var en flicka och jag hade så rätt, fast sköterskan försökte avfärda allt i all hast.. haha! Haha sa jag, det blir en rosa tvillingvagn, men den blev dock grön och en svart. Bye the way har jag jue bara 5 barnvagnar... ööööö... normalt! Har ärvt dom flästa och det kan jue aldrig bli för mycket!


Ha nu en toppenhelg alla! Ps/ hade superskoj hos Erika igår... som vanligt! =)

Inga kommentarer: