tisdag, april 21, 2009

32 och 3

Årskalas avklarad för detta år.. nu är det Klaragumman kvar i Maj och jag i December och lill*n som kommer i höstens månad Oktober, blir ju såklart kalas då oxå :) Vi är fortfarande sjuka. Men smaksinnet är iaf på gång tillbaka... Jag mår väldigt bra trots sjukdommar och en mage som växer, har nog aldrig trivts så bra med en mage som jag gör denna gång. Tiden går... men jag tar det lilla lugna och tänker, det blir då det blir. med Vilja o Klara, tänkte jag.. kan inte tiden gå fortare... vill slippa magen nu! Men icket denna gång.. :)

Väntar ett paket av syster Andrietta till Viljis på 3 årsdagen =) Kl 10 kommer posten, så jag håller utkik!!! :)

1 kommentar:

Mona sa...

Passa på och njut av magen.... Tänk vad tiden går fort redan 3 år stora damen :-) Kramar