tisdag, april 21, 2009

Sugga!


Visst är det ganska ironiskt att vissa kvinnor, tjejer är som riktiga suggor? Finns en som dessutom ser ut som en.. Ja det är sant! Ingen nära från mina 2 familjer jag menar nu så ta inte illa vid er! Bara en jag satt och funderade på nu då jag var ute och satt i solen med dagens kaffe! Tänk att Magnus är en sådann människokännare även denna gång, han brukade säga att jag blev utnyttjad och bara dög så länge valsen dansades rätt och alla som var på mitt bröllop vet ju att jag inte kan dansa vals, så fel blev det och tjiiii där fick jag ... Ack så rätt han hade!!! och så fel jag hade!!!
Ha en toppendag// Kväll alla kära...


Hej Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va? Jag kanske är blåst... fattar nada... vad sägs om vi dyker upp torsdag eller fredagafton? Förutsättning att Dillan är frisk...hon är jätterisig, ska ta henne på vårdcentralen imorgon...feber och jätteont i svalget. Hörs av! Kram syster! reggan

mange sa...

oj tur det var en sugga i alla fall så det inte var en lillgris! Då hade man blivit rädd!/Mange ;-)