söndag, april 05, 2009

Tänd ett ljus och låt det brinna...

Tänder ett ljus för min kära farfar på hans dödsdag... (bilden påminner lite om jag och andrietta då vi var små, bilden är ett minne av alla fina bokmärken som våran kära farfar skickade till oss nästan 1 gång i månaden) Glömmer aldrig alla kärleksfulla/skrattfyllda dagar tillsammans med min kära farfar Stig Sahlén. Önskar verkligen att jag fått dela mina barn, och min man med farfar... önskar att han varit med på min stora dag, dagen jag blev Magnus fru... Men jag tror att farfar var med från ovandär... *HOPPAS*
*ÄLSKAD OCH SAKNAD*

2 kommentarer:

Andrietta sa...

Fint syster! Önskar oxå att man fått haft honom här, nu i vår tid. Visst har vi många fina minnen av honom! Ett av dem är så klart alla bokmärken han skickade åt oss, precis som du nämner. Sedan var han ju grymt busig. Galet vad vi lekte! :)

Tusen kramar!

Ullis sa...

Jag har också roliga minnen av pappa, med sagor och upptåg tillssammans när jag var liten. Har var allt en buse i många meningar. Kram