torsdag, april 09, 2009

Blåkulla...

Ja påtal om påsken, faster Ullis har just bestämt möte på blåkulla med alla Sahléns häxor!!! Det blir skoj, hoppas nu att alla dycker upp och att alla fixat fram nya kvastar, vi lyckades ju dansa söder alla andra förra året då vi möttes på blåkulla! Den som kommer först tänder brasan.. och lillasyster, skoja inte denna gång... lämna vigvattnet hemma!!!! Ingen vill ha fler fula ärr... haha!

Sa oxå till faster ullis att alla ni andra Sahlénsbloggare ser ju faktist ut som riiiktiga häxor, för ni har ju Sahléns spetsiga näsor. Jag föddes m Stenborgsnäsa... och ojojoj, vad mina systrar har mobbat mig för min såkallade "smurfnäsa" men nu får ni igen... för jag är iaf värsta häxan av alla!

Over And Out// Häxrådet!

5 kommentarer:

Ullis sa...

Jag diggar dig överhäxan!!!!

Fionas Krypin sa...

Glad påsk Ramona! Oj vad avis jag blev när jag läste att du skulle på ultraljud snart, så otroligt spännande! Vad skönt att graviditeten går bra. Kram/Stina

Reggan sa...

Värsta häxan...hmmm! Ja jag kommer mig väl inte upp på kvasten i år, så du och Ullis får dansa för mig! Hi hi hi....Glad Påsk syster yster! Häsa mmannen och småtjejerna också! Kram på er!

Ullis sa...

Vet du vad! Smurfnäsan gör det lättare att kyssas och mys pussas. Ingen häxnäsa i vägen där inte.
Hi hi.

Andrietta sa...

Hahaha! Vi hade riktigt roligt på Blåkulla den här gången. Tur jag lämnade vigvattnet hemma!

Du är allt bra rolig du! Thihi! Glad Påsk å kram på dig!