torsdag, februari 26, 2009

Snart blir det att hoppa i kojan.. ska upp kl 5 för att åka till jobbet! Phuu.. men tackar för ett dagpass och att det inte var kväll, som jag alltid igentligen jobbar på Fredgar.

Tack *E* för en toppendag tillsammans med dig, har saknat den tiden! Vi har mååååånga timmar att ta igen nu då vi bor så nära varandra! Det var superdupertrevligt... lätt att prata av sig med dig vännen!

Sov Gott alla... och du faster M... jag följer med dig i resväskan, bli inte förvånad om jag ploppar upp ur väskan då du öppnar den på hotellet ;) hihihi...

Pöss!

4 kommentarer:

Mona sa...

Du är så välkommen att hänga med,,men hur ska du få plats i väskan?
Kramiz

Ullis sa...

Men jag skulle ju ligga i väskan, hur får vi båda plats?:) Ha en bra dag på jobbet. Kram

Camilla sa...

Grattis till kommande bebis! /Camilla

Pjöller maja sa...

bra ords språk, jag kyvar det =)