söndag, februari 08, 2009

NÅN SOM VILL BYTA?!!!!

Ååååå, jag dööör... har 16 grader i hela huset! Försöker värma upp huset med den lilla pelletsen som finns kvar, men att värma upp 260 kvadratmeter tar en stund! Så på med jackan o vantar och vänta! Med denna olidliga kylan inne och ute så blir det inte till att gå ut och leka!!! Blir att sitta i bilen och göra det vi ska.. handla osv! Magnus har just åkt. Söderut veckan nu... Vi ska baka och tjoa på!

Återkommer ikväll! Alldeles förkallt för att sitta still....

2 kommentarer:

Mona sa...

Stackare,, inte roligt när det är så där kallt inne... Jag har den turen att det finns en kamin i köket men annars så skulle jag frysa för jämnan...Hoppas du har läst mitt inlägg till dig på min blogg :-). Hoppas du får en bra söndag ändå.

Ullis sa...

Jag vill inte byta! Räcker med snöstormen utanför väggarna som nu har pågått några dagar. Hoppas du får påfyllnng på pellets snart. Så ni kan få värme. Stäng dörrarna till rum du ej nödvändigt behöver. Det vet du säkert redan....
Kram i kylan, hoppas den värmer.