måndag, februari 09, 2009

Jag är en stoooor vinnare av en badrumsvåg!!!


Hihihi... jag har just vunnit 520 kr på miljonlotteriet!!!! Jag passade på att plocka ut en badrumsvåg, av värde 400 kr, för vi har ingen och Erika har samma våg hemma och den är bra för jag provade den i helgen... Faktist bra att kunna väga flickorna, lite drygt att bara kunna göra det borta. Nu kan man ha koll på sin egen och alla andras vikt... har bye the way plussat 2,5 kg på 10 veckor, det ni!!! :) Inte illa.... Ha en superbra dag!

3 kommentarer:

Ullis sa...

Tänk att bli så glad över en VÅG. Vi kvinnor är rolig. Grattis till vinsten i alla fall.

Andrietta sa...

Åh...grattis till vinsten! Jag har heller ingen våg, så jag kanske kan få låna din nästa gång jag hälsar på? :)

+2,5 kg...inte illa syster. Är det magen som växer? ;)

Kram på dig!

Fionas Krypin sa...

Grattis Ramona, verkligen jätteroliga nyheter! Inte med vågen alltså men anledningen till att vikten ökar...