onsdag, februari 11, 2009

BLEV INGET AV ALLTSAMMANS...

Grrr.... blev ingen fodervärd! Alla var inte nöjda och belåtna och jag känner mig som en taskmört mot hunden! Fyyy, nu har jag dåligt samvete över stackaren. Dåligt samvete hur jag är som människa oxå... varför blir det aldrig som jag tänkt och varför tänker jag för mycket på alla andra och inte på vad som är bäst för mig!? Ska sova på saken...

Mona :) vad kul att du anat ;) många säger att det syns i mitt ansikte!!!

Mamma var gullig och slinga håret på mig ikväll.... for hem till henne med dåligt humör och ett paket super slingor! Sedan passade jag på att klippa henne superkort :)

GODNATT!!// Velfia.

1 kommentar:

Ullis sa...

Vad tråkigt att det inte funkade. Finns säkert ngn annan som kan. Kram. Visa en bild på slingorna, snälla.