måndag, februari 09, 2009

GODAGENS ALLA SPÖKFANTASTER!


Sovde inte så bra inatt, ärligt så var jag skraj för spöken!.. nån här som ärligt tror på spöken? Nån som kan skriva en rad om man varit med om något? Vi "sahlénare" / stenborgare är ju spök och andfantaster, skulle vara skoj att få höra lite!

Inskrivningen idag, sedan hem till Reggan, mamma är där och ska ta hand om Manne nu då Reggan har ont i ryggen :( Tänkte att jag passar på att knalla in på en kopp kaffe, köper med mig en god kaka :) Så blir syster glad ;)

Kl fyra ska jag hämta flickorna och sedan blir det hem, laga middag, se bolibompa och städa lite! Tycker om att få det undanstökat då magnus jobbar...

Pöss pöss// ramonstra!

4 kommentarer:

Mona sa...

Jag vill också följa med till Reggan ,Lotta och söta Manne....Spöken ? får återkomma till detta...Ha en bra dag

Ullis sa...

Har bott i en lgh där det även bodde en ande. de fanns i hela huset. Så det var lite läskigt. har bara känt av dom aldrig set, är för rädd. hälsa Regina så gott. även till Lotta och de andra. Kram

Anonym sa...

Hej! har inte komenterat förut, men jag gör det nu =) Följer din blogg och jag tycker att du skriver jättebra. I grannhuset till Eva, där min sambo är uppvuxen händer det massor med saker, speciellt i trappen upp till vinden och på vinden. Min dotter har sett en gubbe som står i hallen och när vi sover över så måste jag be "den " låta oss sova ifred. Annars så lever det om och man känner att något finns där.Det finns egentligen massor att berätta men det ryms nog inte här ;) /Joanna

Fionas Krypin sa...

Åh vad kul med inskrivning!