måndag, februari 09, 2009

BEBIS NR 3


Jaha... tack lillasyster Andrietta ;) för att du avslöjade hemlisen i mitt förra inlägg!!! Eller vi har ju lix berättat för familjerna och jag har skrivit ner det på familjeliv. Jaaaaa... vi väntar nr 3 men är bara i vecka 10, så man har ju nån/några veckor att vara lite "mer" orolig! Typ till vecka 12, men det ska nog fortskrida bra!


Den nya familjekrabaten beräknas att anlända den 12-e September, men jag ska hålla ut och få den 20-e September för mina andra 2 barn är född den 20-e :) Nu kommer jag säkerligen att blogga mycket om graviditet och barn och om att vara småbarnsförälder... intressant för vissa och kanske mindre av intresse för andra.... Men det får ni stå ut med i 30 veckor till ;)


Ja nu vet ni mina kära läsare, nu får ni hålla tummarna med mig... så att vi klarar oss fram till vecka 12... och längre såklart!!!!
ETT FEL, HADE PLUSSAT RÄTTARE 4,7 KG PÅ 10 VECKOR!!!! KÄNNER MIG MYSIG ;) VÄRMER GÖTT TILL SÄNGS!!! ;) HEHE...

12 kommentarer:

Andrietta sa...

Det var inte meningen att avslöja. Jag menar...du har ju lämnat ledtrådar du med, men är ingen som har listat ut förutom Uliis. :)

Kul iaf att det är i luften så vi kan prata öppet om det. :)

Puss å kram!

Reggan sa...

Känns kul att storken är på väg med ett nytt litet knyte! Kram

Elin sa...

Men grattis till er! Vad roligt att ni ska få en bebis! =) Hoppas du mår bra! Storkramen/Elin

Mona sa...

Grattis

Anonym sa...

Tror inte jag sa GRATTIS när jag pratade med dig, så GRATTIS! :)

Fionas Krypin sa...

Åh vad roligt! Grattis igen!

Ullis sa...

Menar du att det endast var jag som fattade de som var skrivet mellan raderna för länge sedan. Otroligt. Mona brukar vara haj på de. I alla fall Grattis igen. Hälsa familjen.
Kram

Johanna sa...

Men vad kuligt! Grattis! Ni är verkligen produktiva ni två.. ;) Kram kram!

veronica sa...

Grattis till bebisen i magen,förstod att det var nått på gång.

Anonym sa...

Åh GRATTIS!! Gud va kul!!

Maggan sa...

ÅH VA KUL!
Jag blir grön av avundsjuka.
Ja inte över kilona som jag försöker att bli av med, men över orsaken till det :)
Brukar vara in och läsa nån gång omsänder, mennu var det ett tag sedan.

GRATTIS!

Maggan

Pjöller maja sa...

grattis!jag läste ju nu att du var gravid, håll ut till den 20 det är en bra dag (min födelse dag =)vill bara säga att om livet är rörigt med två så är det INGENTING mot vad det blir med tre. hela min värd kolapsade och jag känn att jag inte hinner med det jag borde, men jag ångrar ALDRIG att det blev tre, har alltid tänkt fyra i hjärnan (men nu vet jag inte)och tycker om när det är rörigt. lycka till!!!