torsdag, februari 05, 2009

torsdag...


Jo till er som lämnat kommentarer så har jag pratat med dessa folk o fä... tyvärr så hjälpte det inte! Jag är inte den som springer m saker bakom folks ryggar, utan först gör jag upp.... det har pappa lärt mig ;)





Slänger in en bild på jag o vilja... hittade den idag och den gör mig bara sååååå glad! =) LoVe It!!!




Imorn bär det av till vännäs för jag o lillskruttan vilja... erika fyller 36 år och hon ska såklart firas!!! :) sedan på lördagen blir det pimpeldag m släkta från mors sida! jätteskoj blir det! sedan hem o laga middag till magnus o klara och bara mysa! på söndag åker magnus o jobbar :(





kramar!

4 kommentarer:

Mona sa...

Vad fina ni är! kramar

Ullis sa...

Vilken härlig bild på er. Hälsa syster Grattis från mig. Om hon hade blogg kunde man ha skickat en hälsning. hi hi.
Vad bra att du har snackat med dom. Ha en trevlig helg. Kör försiktigt.
Kram

Fionas Krypin sa...

Härlig bild!

Anonym sa...

världens finaste bild på dig å sötnosen! Men herregud vilket inlägg inlägget före var. Jaja hoppas allt är bra och att du inte missar melodifestivalen ikväll. Själv såg vi lets dance igår och jag röstade på Carl-Jan tre gånger! Han är kingen och aldrig dum med någon ;-)