söndag, mars 01, 2009

Kära Söndag!

Hmmmm.... söndag! Ikväll ska jag jobba. Blir trevligt men just nu hade jag gärnat varit hemma med familjen. Men men... man måste ju göra rätt för sig! Synd bara att jag offtast jobbar helger vilket gör att jag är ledig vardagar då Magnus jobbar och jobbar själv då han är hemma. Inte mycket tid för mys... Magnus och flickorna ska ta en skotertur. Jag åker in lite tidigare till stan eftersom att jag har en del som måste göras. Adios friends.. och ha en toppendag!

5 kommentarer:

Maggan sa...

Tjohej
Måste ju bara vara lite nyfiken och fråga vad du jobbar med :)

Ha det bäst
//
Maggan

Andrietta sa...

Hej syrran! Trist med olika arbetstider. Jag har det precis likadant. Känns som att jag aldrig är ledig med Fred. Dock värre för er som faktiskt har barn...

Synd att vi inte hann träffas i fredags.

Sköt om dig! Tusen kramar!

Ullis sa...

Visst är det tråkigt att jobba när familjen är ledig. Nu när sportlovet börjar jobbar jag alla dagar utom torsdag. Då skall vi åka slalom.

Ullis sa...

Tog du en långsöndag i bloggen:)? Saknar dig här ute. Hur går det med fröet i magen? Mår du bra? Många frågor, när kommer svaren? Nyfiken! Kram till dig och familjen

Andrietta sa...

Uppdatera uppdatera uppdatera!

Saknar dig!