tisdag, februari 24, 2009

Gravidkläder




Just hemkommen från bagarstugan i byn, käkat semlor och surrat av sig! Må då iaf säga att denna by är otroligt duktiga på att hitta på olika aktiviteter såsom, byafest, pizzakväll, valborg, grillkvällar och en massa annat.. det är ju faktist riktigt bra och framförallt trevligt att få träffa alla olika generationer. Magnus åkte söderut efter semlan... Men snart är denna vecka gjord och då är han ju hemma nästan en hel vecka.




Annars så har jag inte så mycket mer att skriva... Bilderna är på mina nybeställda gravidkläder, dom har ett bra andrahandsvärde så jag unnade mig dessa 2 plagg =) Me like ;) Vad tycker ni andra?! *kram o puss* ni kan kika på barn/gravidrelaterat på sidan www.lillamirakel.se

4 kommentarer:

Andrietta sa...

Superfina! :) Tänk att snart har du stora magen igen!

Tycker du mest har mysigt hela tiden. Lite avis blir jag allt! :P

Kram på dig sis!

Maggan sa...

Åhhh
Hela tiden som jag var gravid så var jag avis på alla som kunde ha fina mammakläder.
Till min dåvarande lekamen, på typ 107kg, var det inte mycket som passade.
Kan bara säga, att om jag skulle bli gravid igen så skulle jag nog försöka att inte gå upp riktigt lika mycket :(

Ha det gott
//
Maggan

Fionas Krypin sa...

Åh, vad mysigt att få köpa sig fina mammakläder. Såg att de hade mycket fint på H&M:s mammaavdelning också...smygspanade bar lite ditåt =)

Ullis sa...

Vilka fina kläder. Vad mysigt att vara gravid. jag älskade att vara gravid. Tyvärr blev det bara 1 gång. Visst var det gått med semlor.;)