måndag, december 29, 2008

Snart nyår!

Vad ska alla göra? För oss blir det det lilla lugna hemma med flickorna.... Dom vi skulle vara med ska lämna bort sina barn, känner att det kanske inte är läge att ta med sig sina egna då. Så vi blir hemma i huset, bara vi fyra... ganska trevligt det oxå. Hade tänkt en tripp till huvudstaden oxå men eftersom att jag jobbar kväll imorn och lillasyster jobbar till 14 00 på självaste nyår så blir det förlite m tid :( Hade varit trevligt att åka... men men, en annan gång.

Tror att vi har bestämt att vi ska sälja lilla gizmo... får han inte till att bli rumsren och tiden räcker inte till.. skulle nog ha lyssnat på alla då jag bums skulle ha han. Vet inte riktigt vad jag ska skriva i anonsen, vill att nån äldre ska ta han som är hemma mycket och har tid övers för han. Säljer han inte till en barnfamilj iaf... Tror att han får det bättre så. Nu vet jag iaf att man inte ska dra på sig för mycket... Ska fundera under dagen. Kommer nog fram till det rätta beslutet.

Ha en toppendag alla!

9 kommentarer:

Ullis sa...

Skriv att han är ett fint sällskap till ngn äldre som tycker om promenader och kan ge honom mycket kärlek. Hoppas ni får en trevlig på nyår. Vi skall också vara hemma i år med ngr vänner. Det blir en lugn kväll. Kram

Pjöller maja sa...

halloj! det gör absolut ingenting, men jag har låst den nu men om du mailar mig linalf79@hotmail.com så kan jag registrera dig. snygg rubrik du har ;)

Andrietta sa...

Trist att ni inte kan åka ner till oss på nyår. Vi kommer oxå bara vara ensamma. Synd att man ska vara så bunden till tid. Suck å stön!

Så ni ska sälja Gizmo? Åh...Fred är kär i honom. Kanske han blir sugen på att lägga ett bud. :)

Tusen kramar!

Andrietta sa...

Men du...åk på morgonen på nyår vet jag. Då är ni framme lagomt till jag slutar så kör vi singstar, äter och dricker gott å sedan så är Snaps öppet. Du vet, där jag å du var ute. ;)

Fionas Krypin sa...

Hej Ramsan, synd att ni måste sälja Gizmo, jag har inte ens sett honom ännu, annat än på bilderna på din blogg, vi träffas alldeles för sällan. Vi kommer att åka till Vännäs och fira nyår, vi blir två barnfamiljer och så gubbens kusin. Äta gott spela spel och partaja lite lagom. Gott nytt år på er! Kram/Stina

Mona sa...

Gott nytt år Ramona!
Många kramar till dig/Faster

Elin sa...

Gott nytt år på er!!! hoppas ni får en trevlig kväll på hemmaplan. Såg att du skrivit en kommentar på min sida, jag är med i pysselklubben, där jag varje månad får otroligt roliga pysselpaket, varje gång olika teman. Tomtarna var julpaketet. Gå in på pysselklubben.se tror jag det är så kan du gå med, inte särskilt dyrt. kram på er!

Sjoestroem sa...

Svarar på din kommentar. Mattias tog sitt liv på nyårsdagen :(...

Ullis sa...

Jag saknar dina roliga och trevliga inlägg. Har jag gjort ngt som gör att du ej skriver något? I så fall ber jag så mycket om ursäkt och förlåtelse. Hoppas allt gått bra med Gizmo. Kanske Fredrik tar över honom? Det vore väl kännas bra om han hamnade hos din älskade syster.
Kram till dig och din familj. Lill faster