fredag, december 26, 2008

Tralalala.....

Ååååå.... nu är snart julen över. Haft en bra födelsedag samt en bra julafton, en lugn sådan. Jag och lillasyster har varit hos frissan... toppade bara till håret så att det blev en fin page, tror att jag ska spara ut håret igen... trivs nog bättre i lite längre hår. Magnus har åkt och jobbat, tog med sig vilja... så jag hoppas att det går bra... hon packade en väska med leksaker och lånade klaras docka :) Nu ska jag duscha och sedan ska jag o klaragumman åka ut på en tur... en sväng på affären och sedan hem till mamma. Tänkte faktist åka till syster i vännäs... men kom på att jag har hundarna, går inte så bra då jag har en hundilsken hanhund och erika har en hundilsken tikhund... går inte att ha dom tillsammans och jag kan ju inte låta hundarna sova i bilen.... jobbigt med förmånga saker man ska se efter. Phuuuu......

Ha en toppen dag/kväll! Mina vänner... ha så trevligt i dimman ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

just ja,du har juh fyllt år,Grattis i efterskott :-)

Unknown sa...

Tjena Ramona! Har hittat din blogg nu genom FL :) Hoppas allt är bra med dig å familjen! Å jag skriver GRATTIS här oxå (nu i efterskott) Skrev på FB på din födelsedag. Hoppas du hade en bra födelsedag å att du haft en bra jul! Kramar! /johanna hedman-karvonen

Ullis sa...

Kul att du haft en bra födelsedag. Du som tänkte skippa den. Aldrig bra. Får man se en bild på frillan tack! VORE ROLIGT MED KOMMENTARER NÄR NI TITTAR IN PÅ BLOGGARNA. >Jag och Mona tycker att det är tråkigt när ni inte skriver ngt. Vi saknar er då. Ha en bra fortsättning på året som är kvar. Kramar i massor. Lill faster