tisdag, december 16, 2008

skrivkramp eller vad är det frågan om? =)

Ingen som bloggar idag, alla förrutom vera har skrivkramp ;) Jag tar mig tid att skriva en rad nu då man sitter på jobbet... lovar er!!! Jag är bara sååååå trööött!!!! Vilja och jag vaknade då magnus skulle åka och jobba vid fyrasnåret. kl halvfem klev vi upp eftersom att vilja inte kunde somna om och eftersom att min väckarklocka stog på fem så var det ju lika så bra att dra sig ner på nedre plan! Nu är jag här... jobbar ett pass från 7,00 - 21,45 och jag ångrar mig nu eller varje gång att jag tar på mig sådanna pass! Hädanefter blir det inga dubbla dag o kvällspass. Jobbar dock 12 timmars pass nu i helgen, både lördag och söndag.

Nu måste jag gå! Måste hälla i mig kaffe... Hane gött alla! *kramar*

5 kommentarer:

Fionas Krypin sa...

Oj, det lät dom ett riktigt tungt arbetspass! Hur är det annars i julruschen? Kram/Stina

Anonym sa...

Ta inte ut dig för mycket syster!!! Kram reggan

Mona sa...

Fy vilket pass ,,men det är alltid roligt när lönen dyker upp...kram /faster

Ullis sa...

Ingen skrivkramp men mina händer är upptagna med att snyta min näsa hela tiden. arbeta inte ihjäl dig, du är även småbarns mor, tänk på det. Kram

Andrietta sa...

Ja, suck för det passet! Jag var hemma 21.00 och jag var less, du är inte hemma än....fy vad tungt!

Imorgon får du slappa!

Kraaam!