onsdag, december 10, 2008

färdig

nu har jag tapetserat viljas rum med tapeterna jag hade... en liten vägg kvar, ska bli fondvägg där m söta sessor eller nallebjörnar... åker in imorrn och köper tapeter =) skönt att slippa den vidriga snorgula färgen i olika kulörer.... verkligen fult med den tapeten som satt där, ville inte mitt barn så ont att hon skulle måsta ligga i det rummet så hon har delat rum med klara som förresten fick sitt rum tapetserat förra sommaren =) har varit lite slö med ompyssling och inredningen men nu är jag på fötter igen och pengarna har börjat rulla in igen efter bröllopet vårat... så nu ska det bli fint här hemma.... men, bara valpen kunde bli rumsren så skulle alla tycka att det blev så mycket trevligare!!!!!!

*vink vink*

2 kommentarer:

Andrietta sa...

Ta en bild så jag får se. :)

Ullis sa...

Håller med Andrietta. Vill se en bild på allt ditt duktiga arbete.