torsdag, december 11, 2008

Skrev just en insändare.... blir så arg!!!!

Min insändare eller kommentar till vk.. för jag blir så arg att man kan ha mage att beskylla all elände och all skit på en endaste yrkesgrupp!!!! Det finns idioter överallt...





Grrrrrrrrr!!!! Blir så arg!!!!!
Jäkla skitsnack om tradarchaffisar! Blir så satans trött på att alla ska beskylla denna grupp för att stå för alla olyckor... Har ni nån aning om vad alla vanliga personbilsförare utsätter dessa yrkesmän/kvinnor för? Alla dumma omkörningar, alla som tar livet av sig genom att köra in i lastbilarna? Vilket den som kör lastbilen får leva med i resten av sitt liv!!! Tycker det är förjävligt med all smutskastning och beskyllning på denna arbetsgrupp som bara utför sitt arbete, ser till att vi får våra produkter och varor som vi vill kunna köpa och använda oss av! Tror ni att lastbilschaufförer lever bakom ratten för att försöka ta livet av folk? Är det därför dom tar tradarkortet? Tror inte det... Har själv en man som lever på långvägen för att försörja sin familj... och jag har många många många gånger åkt lastbil och är fullt medveten om hur personbilsförare beter sig förjävligt i trafiken! Sluta beskylla stora lastbilar och deras förare för att vara idioter... Är det nån som funderat på hur bussar kör, bussarna ni har era barn i till och från skolan? Är så trött på detta snick snack om denna yrkesgrupp!!!!!!

6 kommentarer:

Mona sa...

Du är bara för bra! Allt det du har skrivit är bara sant....Vet vad Evelines pappa berättade när han var ute och plogade så försökte bilarna ständigt köra om fast det var mitten räcke och trångt som satan...Jag är blir så glad över din kamp lust!!! Hejar på dig

Anonym sa...

Duktigt jobbat syrran! Du vet minsann var skåpet ska stå! Puss och Kram!!!/ Reggan

Ullis sa...

Det är bra med Sahléns humör eller hur? Det gör att vi skäller på människor och sätter dom till rätta, när det beter sig ovarsamt och orättvist på ngn som är helt oskyldig. Kampa på bruden, jag hejar på dig. Lill faster med skinn på näsan ( ibland)

Anonym sa...

jag måste ha missat den artikeln om långtradar shaffisar

Anonym sa...

Jag förstår dig, folk är duktiga på att skylla ifrån sig och snacka skit om något de inte vet någonting om. Det är samma sak gällande busschaufförerna och då menar jag de som kör lokaltrafiken i Umeå. De får jävligt mycket skit för något de oftast inte rår över. Jag har en god inblick i deras värld genom min karl.

Andrietta sa...

Dags för uppdatering nu!

Kom ut! Jag har tråkigt!