söndag, december 28, 2008

Middag m familjen. och fia m knuff!

Igår var en trevlig dag/kväll... stan m klara. Hittade inget utan handlade bara mat! NOT ME LIKE!!! Sedan bjöd vi dexter, lisa, mamma o göran på middag... fläskfilegryta. Sedan blev det fia m knuff... göran tog hem segern 2 gånger och jag blev förlorade 2 gånger!!! Hatar att förlora men är en såkallad bra förlorare :) Sedan såg jag en film som jag hyrt.. riktigt bra och en riktig rysare! Magnus spelade dataspel, lite sur på lillebror som smittat han... men vad göra ;) Nu kom Dexter och en kompis till han förbi m skotrarna, så nu ska jag sällskapa m kaffe! Ha det gött... bye the way! Faster Ullis... jag håller på sundsvall, hon är sjukt bra om man inte ska vara partisk! Heja heja!!! Kramar!

1 kommentar:

Ullis sa...

Iband får man bita i det sura äpplet när man förlorar. Men visst är det roligare att vinna. Ha det så bra. Kram